V rámci prestížnej súťaže krásy MISS SLOVENSKO 2014, ktorej organizátormi sú Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production a TV JOJ, dnes odštartovali hlasovania o tituly MISS SYMPATIA 2014 a MISS INTERNET 2014. ,,Aj tento rok poputuje výťažok z hlasovania o najsympatickejšiu finalistku na charitatívne účely. Znamená to, že každý hlasujúci podporí esemeskou nielen svoju favoritku, ale zároveň aj jediné detské kardiocentrum na Slovensku, ktoré poskytuje starostlivosť deťom s vrodenými a získanými srdcovými chybami. Toto miesto si zaslúži veľký rešpekt a každú pomoc,“ uviedla riaditeľka súťaže Miss Slovensko Magdaléna Šebestová.

Počas nasledujúcich týždňov si fanúšikovia finalistiek Miss Slovensko 2014 môžu vybrať svoju favoritku prostredníctvom fotografií, ktoré zverejnia printové médiá a objavia sa aj v televíznych upútavkách TV JOJ, PLUS a WAU. Hlasovanie v prípade MISS SYMPATIA 2014 potrvá od 10. marca až do záverečných minút finálového večera Miss Slovensko, ktorý sa uskutoční 12. apríla na TV JOJ.

Hlasuje sa formou prázdnych SMS správ a každá z finalistiek má pridelené svoje špeciálne SMS číslo

Lucia Semanková9971
Petra Pochabová9972
Lucia Uhrinová9973
Laura Longauerová9974
Michaela Franková9975
Dominika Pernišová9976
Barbora Olejníková9977
Jana Slačková9978
Zuzana Hercegová9979
Simona Lipovská9980
Diana Kušmíreková9981
Michaela Nguyenová9982

Videá (upútavky) finalistiek a zároveň hlasovanie o titul Miss Sympatia 2014 sa dá nájsť aj prostredníctvom aplikácie Rozšírená Realita v smartfónoch alebo tabletoch s operačným systémom iOS a android.

Vyžrebovaný výherca esemeskového hlasovania získa 8-dňovú dovolenku s all inclusive pre 2 osoby v Andalúzii-Costa del Sol do 4* hotela Marbella Playa od cestovnej kancelárie Hydrotour.

Ďalšiu možnosť vyjadriť sympatie svojej favoritke spomedzi finalistiek Miss Slovensko 2014 majú aj priaznivci internetu, ktorí môžu rozhodnúť o držiteľke titulu MISS INTERNET 2014. Toto hlasovanie sa začalo tiež 10. marca na microsite http://www.cas.sk/miss-slovensko-2014www.forza.sk a potrvá do 10. apríla 2014 (20.00h).

Vyžrebovaný výherca internetového hlasovania získa pobyt pre 2 osoby/2 noci v luxusnom rezorte Chateau Földváry v Maďarsku.

 


 

Organizátori:
Produkčný dom FORZA, agentúra Oklamčák production, TV JOJ

Generálni reklamní partneri:
cestovná kancelária Hydrotour, pleťová kozmetika Doliva

Hlavní reklamní partneri:
Hyundai, Cresco Group – projekt III Veže, GOSH Cosmetics, DoubleTree by Hilton, AquaCity Poprad, B2B Clean, Business Lease

Partner:
TIPOS

Reklamní partneri:
Pierot Exclusive, Organická káva, Inštitút estetickej medicíny, Chateau Foldváry, Voderady One Fashion Outlet, Fruxi Fresh

Oficiálni dodávatelia:
Falck Emergency, BEPON, Fiorangelo, Linda´s dream

Mediálni partneri:
Nový Čas, Eva, čas.sk, Rádio Jemné melódie, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, SITA Slovenská tlačová agentúra, BigMedia