Nadácia Detského kardiocentra už roky pomáha deťom s chorými srdiečkami. V týchto týždňoch sa ľudia rozhodujú, kam venujú 2 percentá zo svojich zaplatených daní za minulý rok. Nadácia Detského kardiocentra sa tiež uchádza o podporu Slovákov a ich sympatie sa tento rok rozhodla získať aj vďaka televíznemu spotu, ktorý už beží v televízii. V ňom si zahrala dokonca aj malá Cynthia, dcéra Patrície a Róberta Vittekovcov. Pomocnú ruku pri získavaní finančných prostriedkov zo zaplatených daní poskytli aj herci René Štúr, Sväťo Malachovský a Lenka Košická. Melódia spotu je výsledkom skvelej práce skupiny Hex a spot naspieval spevák Robo Opatovský.

Hlavnou myšlienkou televízneho spotu je, že zlomené srdce vylieči čas, ale vrodené srdcové ochorenia môže vyliečiť len kvalitne vybavené Detské kardiocentrum. Kým René Štúr a Sväťo Malachovský nahovorili rozhlasový spot, v tom televíznom prepožičala svoj hlas Lenka Košická a nová štúdiová hviezda, len 5 ročný Davidko Devan. Všetci pomocníci nám vyšli v ústrety bez nároku na honorár. Malá Cynthia Vitteková si zahrala jednu z hlavných postáv, za čo je na ňu jej mama Patrícia veľmi hrdá. „Cynthia je odmalička bojovník, zaujíma sa o africké deti a napríklad aj na dovolenke musím obchádzať uličky a vysvetľovať, že nemôžeme od každého chudobného dievčatka kúpiť náramky. Thia je taký malý zázrak. Kam príde, nesie slnko a spot na Detské kardiocentrum bola jej vlastná iniciatíva. Tento spot má hlbokú myšlienku a krásne poslanie,“ prezradila Patrícia Vitteková. Cynthiu si vybrala agentúra, ktorá spot nakrúcala a podľa slov Vittekovej, na kasting ju priviedli jej kamaráti, pretože nechcela, aby mala výhody, prípadne naopak.

Okrem nového spotu spustila Nadácia Detského kardiocentra aj novú, kreatívnu internetovú stránku. Veľkú pomoc pri tvorbe, realizácii spotov a internetovej stránke poskytla istá reklamná agentúra. „V kreatívnom návrhu sme pracovali s ideou – Zlomené srdce vylieči čas. Zamerali sme sa na prvú lásku, prvé nevinné pohľady a detskú radosť aj starosť či sklamanie, momenty tak blízke dospelým. Táto idea bola rozpracovaná do printovej inzercie, rádiového a televízneho spotu pre Nadáciu Detského kardiocentra. Jeho hrdinami sú deti a ich úprimné pohľady očí, ktoré chcú dostať druhú šancu pre svoje zlomené srdcia,“ vysvetlil Daniel Abrahám z agentúry Effectivity, ktorá sa podujala pomôcť Nadácii Detského kardiocentra. „Naozaj sa chceme veľmi pekne poďakovať pánovi Abrahámovi a celému jeho tímu, za tvorbu úžasného televízneho, rozhlasového spotu, webovej stránky a za neuveriteľnú pomoc v kampani, ako aj všetkým, ktorí nám akýmkoľvek spôsobom pomáhajú,“ povedala Mária Kadlečíková, správkyňa Nadácie Detského kardiocentra.

Nový vizuál internetovej stránky nadácie je možné nájsť na jej pôvodnej adrese www.nadaciadkc.sk.