Nadácia Detského kardiocentra štartuje novú kampaň pri príležitosti uchádzania sa o 2% z daní. Jej hlavným mottom je „Dať iba srdiečko nestačí“. Touto myšlienkou chce nadácia komunikovať silné posolstvo, že v dnešnej dobe rozdávame srdiečka na sociálnych sieťach bežne, no malí pacienti s ochorením srdca by potrebovali viac. Sami poznáme z vlastných skúseností, že na Instagrame či Facebooku rozdávame „lajky“ a srdiečka všetkým príspevkom, ktoré sa nám páčia. Pri príspevku o venovaní 2% z daní Nadácii Detského kardiocentra sa zastavíme a chceme tým povedať, že je potrebné urobiť viac, ako len dať virtuálne srdiečko.

 

Do kampane sa zapojili známe osobnosti Jaro Bekr, Tomáš Bezdeda, Zuzana Kanócz, Janka Lieskovská, Alexander Bárta a Henrieta Mičkovicová, ktoré prišli na nakrúcanie do budovy Novej Cvernovky, do ateliéru Svetlík, aby podporili myšlienku Nadácie Detského kardiocentra.

 

Na webovej stránke www.nadaciadkc.sk nájdete jednoduchý postup pre venovanie 2% z daní a tiež predvyplnené tlačivo s údajmi Nadácie Detského kardiocentra.

 

V mene všetkých detí, ktoré to potrebujú, ďakujeme každému, kto sa rozhodne venovať 2% zo svojich daní práve Nadácii Detského kardiocentra.