Ako vznikla nová kampaň na 2% z daní

Rok 2017 sa pre Nadáciu Detského kardiocentra začal zhurta. Hneď po sviatkoch sme začali intenzívne komunikovať s reklamnou agentúrou daren & curtis, ktorá sa pustila do kreatívy novej 2% kampane pre Nadáciu Detského kardiocentra. Na jednom z prvých sedení nám v agentúre predostreli návrh vizuálu, headline a návrh koncepcie kampane a my sme boli nadšení. Výsledkom ich kreatívy bol remake filmu Statočné srdce po 20 rokoch s tým, že hlavnými hrdinami budú deti, ktoré bojujú proti kardiologickým ochoreniam. Keďže návrh kampane prešiel okamžite, agentúra sa pustila do komunikácie s realizačnou agentúrou, ktorá by vytvorila TV a rádio spot potrebný ku kampani v médiách.

Realizačná agentúra Protos Productions prijala návrh spolupráce, čomu sme sa veľmi potešili a mohli sme všetci spolu prejsť ku konkrétnejším otázkam organizácie fotenia a prípravy vizuálu, nakrúcania televízneho spotu a ďalších aktivít súvisiacich s prípravou kampane.

Na spoluprácu pri fotení vizuálu kývla renomovaná fotografka Jana Keketi, ktorá má v Trnave nádherné foto štúdio. Tu prebehlo fotenie jednotlivých detí v dobových kostýmoch, ktoré sú primárnymi tvárami vizuálu. Fotenie bolo úžasné, užili si ho aj samotné deti aj všetci zainteresovaní z agentúry aj nadácie. Od fotenia ubehlo niekoľko hodín a už sme mali vyskladaný „vymakaný“ vizuál s deťmi, ktoré sa tvárili naozaj „do boja“ 🙂 veď tu aj ide o veľký boj, naši malí pacienti a lekári vedia, o čom hovoríme…

Ďalší deň po fotení nasledoval presun na Červený kameň, kde sa uskutočnilo celodenné natáčanie nového televízneho spotu. Tie isté deti, úžasný realizačný tím z agentúry Protos Productions a reklamnej agentúry daren & curtis. Aj keď točenie bolo skutočne „zimné“, všetci to zvládli na jednotku a výsledok si môžete overiť sami vo final spote J

Nasledovala návšteva štúdia u Bajka, do ktorého zavítal aj herec Dušan Jamrich. Práve on nám prepožičal hlas na voiceover. Jeho krásny, zároveň silný a zvučný hlas dodal tv aj radio spotu „a lá filmový trailer“ tie správne grády a výsledok bol na ceste.

Takáto bola v krátkosti cesta k novej kampani k 2% z daní Nadácii Detského kardiocentra, pri ktorej sme zabojovali úplne všetci zainteresovaní a veríme, že naša snaha podporiť kampaňou nadáciu a pomôcť tým našim malým pacientom bude mať pozitívny výsledok.

Ďakujeme reklamnej agentúre daren & curtis, realizačnej agentúre Protos Productions, štúdiu Bajko, Dušanovi Jamrichovi a fotografke Janke Keketi. Bez nich by nová kampaň neexistovala.

Tím nadácie DKC