POĎAKOVANIE MÉDIÁM

Milí naši mediálni partneri,

s niektorými z vás spolupracujeme už roky, s inými po prvý rok, a to najmä v rámci kampane k 2% z daní. Oslovili sme vás aj tento rok. Keď už bolo všetko dohodnuté, objednávky poslané, prišla nečakaná správa. Zistili sme, že technickým nedopatrením sme prišli o možnosť získať 2% z daní našich podporovateľov. Boli sme nútení narýchlo zrušiť všetky mediálne aktivity spojené s kampaňou. Napriek tomu, že sme viacerým vám, milé médiá, určite na poslednú chvíľu skomplikovali už dohodnuté mediaplány, vaša reakcia na zrušenie kampane bola skvelá. Všetci ste nám vyjadrili úprimnú ľútosť nad situáciou, popriali ste nám veľa úspechov a napísali ste, ako veľmi nám držíte palce. Zároveň ste dodali, že sa tešíte na budúcoročnú spoluprácu! Ste úžasní 🙂 nielen preto, že ste nám v rámci kampane vyšli v ústrety maximálne, ako bolo vo vašich silách, ešte ste nám vyjadrili aj spolupatričnosť v našej aktuálnej situácii. My, ktorí pracujeme v nadácii, sme citliví na situácie, ktoré nám komplikujú naše snaženia, preto sme boli po vašich srdečných slovách – našich mediálnych partnerov, úprimne dojatí. Sme veľmi vďační za to, že ste k nám naklonení nie hlavou, ale srdcom, ktoré je veľkorysé. Chceme vám touto formou poďakovať za ústretovosť, za pochopenie aj napriek tomu, že vieme, že takúto formu reklamy nepotrebujete.

Ďakujeme týmto mediálnym partnerom:

Televízia TA3
Televízia RTVS

Funrádio

Rádio Best FM

AZET

Plus 7 dní

Pravda

Unimedia

Rodinný časopis Vasarnáp

Denník Korzár (východné Slovensko)

Spravodajské noviny MY (západné a stredné Slovensko)

Spoločnosť QEX (digitálne citylighty v shopping centrách)

 

 

Tím Nadácie Detského kardiocentra